top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/ת

הבית בצהלה - הסיפור של מורן וארז

הבית של מורן וארז הוא סיפור הצלחה, החוויה איתם השאירה טעם של עוד. ובסיומו של הפרויקט ערכנו איתם ראיון קצר כדי למפות את סיפור ההצלחה, כדי שנוכל לשחזר אותו עם הלקוחות העתידיים שלנו.


הדירה ממוקמת בשכונת צהלה, 110 מ"ר+ 40 מ"ר גג, וכללה שיפוץ מלא מהיסוד.

מורן וארז הם לקוחות לא סטנדרטיים במובן הטוב של המילה, מטרת השיפוץ היתה להתאים את הדירה לחיים שלהם בהווה. שניהם מתאמני קרוספיט ויש להם ציוד מקצועי, נדרשנו להגדיר לכך מקום מתאים- שכולל את החיזוקים הקונסטרוקטיביים הנדרשים. מורן עצמאית ועובדת מהבית, וחלמה על משרד ביתי שכולל את כל האמצעים הדרושים לה, וביחד הם חלמו לבשל ולארח חברים ומשפחה, חלום שהפך את המטבח בסופו של דבר לעיקר הבית.



איך הכל התחיל?

"מיד כשרכשנו את הדירה יצאנו לסקר שוק כדי לחפש את מי שילווה אותנו בתהליך. היה חשוב לנו כמובן מקצועיות וניסיון, אבל מעבר לזה - רצינו לעבוד עם מישהו שאנחנו מתחברים אליו ושיש ביננו כימיה טובה. הגענו אליכן לפגישה ראשונה בסטודיו שבה היה קליק מיידי – ומשם הכל היסטוריה."



על מה חלמתם? והאם החלום התגשם עבורכם?

"חלמנו על דירה אורבנית שמתאימה לצרכים המיוחדים שלנו, הגענו עם רשימת צרכים לא סטנדרטית בלשון המעטה. רצינו להעז, להכניס פונקציונאליות לצד עניין וצבעוניות. הצלחתן להתאים את הבית לכל הצרכים שלנו, גם אם זה היה כרוך מצדכן בלמידה ויציאה מהשגרה. התוצאה – מושלמת! דירה שהיא באמת מי שאנחנו ומתאימה לנו כמו כפפה ליד."


הדמיה שיצרנו לחלל המרכזי - כדי לעזור לארז ומורן לבחור באופציה תכנונית

נקודות התורפה של הפרוייקט ואיך התמודדנו איתם?

"על אף שהכנתן אותנו מראש – הפרויקט היה ארוך מכפי שחשבנו והתלות בספקים הייתה מאוד קשוחה.

אנחנו חושבים שיש דברים שאולי היה נכון להתחיל בשלב מוקדם - וזאת כדי לחסוך את פער הזמנים הזה.

הנגרות היא דוגמא טובה לספק שהרגשנו מאוד תלויים בו מאוד, והמענה שקיבלנו ממנו לא תאם את הזמן ששיערנו שייקח. "


מה הפינה שכל אחד מכם אוהב בבית?

"מורן: את חדר העבודה, שעונה על כל הצרכים שלי. אני יכולה להיתקע בו שעות!

ארז : את המטבח המרווח והמפנק שלנו, שהחלטנו להפוך אותו לחלל המרכזי של הבית, והוא באמת כזה."



מה אנחנו עושות נכון?

"הסדר והארגון שלכן הוא נקודת חוזק, עצם העובדה שלאחר כל פגישה יוצא סיכום מתועד ויוצאים עדכונים זה חשוב מאוד והוא התשתית להצלחת הפרויקט.

הרגעתן והחזרתן אותנו לפרופורציה כאשר הדרך הייתה מאתגרת, התקשורת שלכן מול ספקים מסוימים עזרה לנו מאוד– זה היה כל כך משמעותי מבחינתנו כשאנחנו היינו עמוסים ומתוסכלים. אתן מקצועיות! אכפת לכן עד לפרטים הקטנים, וכמובן – שלאורך הפרויקט וגם בסיומו נתתן לנו תחושה שאתן "על זה" ושאתן רוצות שהפרויקט יגיע לשלב הסופי על הצד הטוב ביותר. "


לסיכום, אנחנו מודות שנהנינו!

נהנינו לראות עד כמה מורן וארז לקחו ברצינות את הפרויקט. הקשיבו לנו מבלי לוותר על הרצונות שלהם, ויותר מהכל סמכו עלינו שנגשים להם את החלום.




152 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page