top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/ת

כמה זה יעלה לנו?

רכשתם בית? מתכננים להתחיל שיפוץ? הגעתם לכתבה הנכונה.

לקוחות שמגיעים אלינו בפעם הראשונה מביעים לעיתים חששות לגיטימיים מפני התהליך. מרבית החשש מתמקד בסוגיה הכספית, כמה כסף כל זה יעלה? האם נערכנו נכון בחישובים שעשינו? אלו אנשי מקצוע יש לקחת בחשבון כשאנחנו מחשבים סדר גודל של עלות הפרויקט? בכתבה הזאת נחלוק אתכם מהידע המקצועי שלנו, המבוסס על עשרות שיפוצים שהובלנו במשך עשר שנות פעילות הסטודיו.



יש לנו לקוחות נהדרים, אנשים איכותיים, עם ראש על הכתפיים, מחושבים מאוד. אך עוד לא נתקלנו בלקוח שידע להעריך נכון את עלות השיפוץ כולו. חלקם מגיעים אלינו עם טבלאות אקסל, הערכות משיפוצים קודמים שעשו. אך מעולם הסכום שהלקוח הביא אתו לא התקרב לסכום שהשיפוץ הוערך בפועל.

אנחנו אומרות את זה שוב ושוב בכל פגישת הכרות- אנחנו לא רוצות לבאס אתכם, חשוב לנו שתהיו מודעים, מחושבים, שתדעו כמה יעלה לממש את החלום שלכם.


עליית המחירים בענף הבנייה

בואו נספר לכם סוד ידוע - המחירים כל הזמן עולים!

אנחנו צופות במגמת עליית מחירים בשנתיים האחרונות, עלייה שבאה לידי ביטוי בזינוק מחירים בכל חומרי הגמר של הפרויקט, עלייה שהשפעתה נגרמת ממשברים גלובליים ואתגרי יבוא. קשה להעריך מתי וכמה יעלו המחירים בעתיד הקרוב או הרחוק. התקופה הנוכחית עשויה להיות גם הזדמנות לשינוי וייתכן שהמצוקה של היום תוביל לפתרון של מחר.


המוצר הסודי שלנו - הטבלה שתעשה לכם סדר

בשנה האחרונה עבדנו על מוצר נפלא שמטרתו לתת הערכת עלויות לפרויקט שלכם. פיתחנו טבלת אקסל שהיא פשוט אוצר בלום. ממש ככה! שמרנו בתוכה בדיוק עבורכם את פירוט ההוצאות של כל הפרויקטים האחרונים שלנו בסטודיו. ערכנו את כל ההוצאות בטבלה לפי סעיפים, ולפי מהות הפרויקטים (לדוג'- שיפוץ דירה יכיל הרבה סעיפים שונים מפרויקט של הרחבת בית פרטי). ככה אנחנו יכולות לעזור לכם להעריך עלויות עדכניות לכל סעיף ולכל בעל מקצוע.




בעלי מקצוע שלא ידעתם שאתם צריכים

עצם קיום הסעיפים השונים בטבלה, שאותם אתם צריכים לקחת בחשבון - הוא מידע ששווה זהב.

מכיוון שלעיתים לקוחות שלנו לא יודעים שיצטרכו להוציא כסף במהלך הפרויקט על בעלי מקצוע ועבודות שהן הכרח.


סעיפים לדוגמא מתוך הטבלה שייתכן שלא לקחתם בחשבון:

החלטנו לתת לכם טעימה מתוך הטבלה, כדי שתגיעו לפרויקט שלכם מוכנים מעט יותר.

1. המודד- האם בכלל חשבתם שתצטרכו לקחת מודד? מודד זוהי פונקציה חשובה ביותר שמדייקת את המצב הקיים וממחשבת את המדידה של הנכס. אדריכלות מתבססת על נתונים מדויקים מהשטח ולכן לא ניתן להתחיל את התכנון ללא המדידה המדויקת.

כמה זה יעלה לכם? עלויות מדידה משתנות בהתאם לגודל הנכס ולמורכבות המדידה. ומוערכת באלפי שקלים.


דוגמאות נוספות לסעיפים בטבלה שאולי לא לקחתם בחשבון הם: גינון, מערכת אזעקה, חימום מים בגז, יועץ ספרינקלרים.. אבל אין צורך להיבהל. כל פרויקט והסעיפים שרלוונטיים עבורו.

אנחנו נדע לעשות לכם סדר כבר בתחילת הדרך לאילו סעיפים תידרשו, ואיזו הערכת עלות להגדיר לכל סעיף.

ככה במקום לצאת להרפתקה כלכלית בחוסר וודאות, תוכלו לצאת לדרך מצוידים בהערכה ריאלית, ולדעת לתכנן נכון את הפרויקט, ביחס להוצאה שאתם יכולים להרשות לעצמכם, ואכן לממש את הפרויקט עד הסוף, כשגם את האקססוריז על המדפים, לקחתם בחשבון.


בואו לקפה

אם אתם שוקלים להתחיל פרויקט של תכנון/שיפוץ/בניה/הרחבה/עיצוב פנים/רכישת נכס בבנייה קבלנית, אנחנו פשוט ממליצות לכם להגיע אלינו לפגישת היכרות.

בפגישה תקבלו המון טיפים מאתנו לגבי התהליך ואיך לצאת לדרך, ואם נתחיל לעבוד יחד, מבטיחות גם לשתף אתכם בטבלה הסודית שלנו.




162 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page