הגיע הרגע, התוכניות המופרטות מוכנות, הכל מוכן והחלום תכף מתגשם במציאות! אתם מתרגשים וחוששים, וזה מובן מאוד. עכשיו הגיע הזמן לבחור את אנשי המקצוע, הקבלן ובעלי מקצוע נוספים. ועל כולם יחד מוטלת המשימה- להפוך את החלום שלכם למציאות- ולבנות לכם בית.
בדיוק בשבילכם, וכדי שתוכלו לצלוח את השלב הזה - ריכזנו לכם לכם שלושה טיפים מעולים, מתוך הידע והניסיון המקצועי שלנו- כדי שאתם תוכלו להיות שלווים ורגועים ולבחור בעלי מקצוע שניתן לסמוך עליהם.
טיפ 1: אמינות
מדובר במילת המפתח, אתם רוצים להיות בטוחים שבעל המקצוע שאתם עומדים לבחור בו יעמוד בהבטחות ובמילים שלו. תוכלו לברר את רמת האמינות ע"י בקשת המלצות. מדובר בשלב משמעותי. אל תספקו בחוות דעת אחת. מס' חוות דעת יוכלו לתת לכם תמונה רחבה יותר על בעל המקצוע.
זכרו שלכל אחד ישנם יתרונות אך גם חסרונות, נק' מבט רחבה תאפשר לכם יכולת בחירה מודעת, מושכלת ורגועה. קחו המלצות מחברים ובני משפחה, תשאלו אותם, והתקשרו לממליצים, אל תוותרו על זה! אם יש לכם אפשרות ללכת ולראות את אותם בתים בעיניים ולהתרשם מרמות הגימור זה כמובן עדיף. אין כמו מראה עיניים.
טיפ 2: מקצועיות
אתם צריכים להיות בטוחים שבעל המקצוע יודע את העבודה, בעל מקצוע כזה יוכל לתת לכם הערכות מציאותיות לגבי היתכנות העבודה, זמני אספקה וביצוע, ואף על אתגרים שעלולים לצוץ במהלך הדרך. אנחנו יודעות שאתם לא מבינים בכל הפרטים, ובדיוק בשלב כזה אנחנו נכנסות לתמונה.
כאשר הלקוחות שלנו מגיעים לשלב הזה, אנחנו מפנות אותם לספקים שאנחנו ממליצות עליהם מהניסיון המוצלח שלנו איתם, ובנוסף לכך אנחנו עוברות עם בעלי המקצוע השונים על התוכניות, בוחנות איתם את כל הפרטים - פוגשות אותם בסיור בשטח, מוודאות שהכל מובן וברור ובעל המקצוע יוכל לעמוד באתגר מבחינה מקצועית. גם כאשר הלקוחות שלנו מבקשים להכניס לפרויקט בעל מקצוע שאין לנו ניסיון קודם איתו - יש לנו את היכולת לבחון את רמת המקצועיות.
טיפ 3: אנושיות
זה הטיפ המנצח שלנו וכמה שהוא נשמע לא רלוונטי אתם תופתעו כמה הוא יעיל, וכמה שלווה ו'ראש שקט' הוא נותן לכם. החיבור האישי שלכם עם בעלי המקצוע הוא סופר חשוב. אתם חייבים לבחור מישהו שיהיה נעים לכם, שיש לכם חיבור איתו, שמבין את הראש שלכם. היפגשו איתו
אם צריך, כדי לבחון את החיבור הזה.
לסיכום אחר שבחרתם, סמכו עליהם ותנו להם להרגיש זאת, תפרגנו להם וקחו אחריות על האווירה הטובה. לא פעם אנחנו מנחות את הלקוחות שלנו להגיע לאתר עם קפה ומאפה, מיץ קר ומשהו מתוק. המילים, ההתעניינות, המעשים הקטנים האלה מייצרים אצל בעל המקצוע תחושת מחויבות לפרויקט ואליכם באופן אישי, וזה בעצם כל מה שאתם מבקשים בפרויקט שלכם, לכן אל תהססו להיות נחמדים ולבביים- זה לא בא על חשבון הדרישות שלכם.
Comments